Skip to content
0234/254.152|primaria@comunafaraoani.ro
  • Cultura Locala
  • Turism
  • Scoala
  • Info Alegeri
  • Inchirieri online
  • Hărți interactive
Primaria Faraoani Logo
  • DESPRE INSTITUȚIE
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
        • Atribuții Primar
        • Dispoziții
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Primar
      • Viceprimar
        • Atribuții Viceprimar
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Viceprimar
      • Secretar
        • Atribuții Secretar
        • Declarații de avere și interese Secretar
    • CONSILIUL LOCAL
      • Hotarari
        • Proiecte de hotarari
        • Convocatoare sedinta
        • Procese verbale
        • Sedinte de consiliu
        • Minuta sedinta
      • Componența Consiliului local
      • Regulament de ordine si functionare al Consiliului Local
      • Declarații de avere și interese membrii Consiliul Local
      • Rapoarte de activitate Consilieri Locali
      • Rapoarte de activitate ale comisiilor
    • Agenda conducerii conform standardelor RUTI
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Compartimente
        • Compartiment Financiar – Contabil
        • Compartimentul Urbanism
        • Compartimentul Stare Civila
        • Compartimentul Achiziții Publice
        • Compartimentul Asistență Socială
        • Compartimentul Registrul Agricol
        • Compartiment SVSU
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționarea în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauza
      • Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
      • Cariera
        • Anunțurile posturilor scoase la concurs
        • Rezultate concursuri
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
  • INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
    • Solicitarea informațiilor de interes public
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular de solicitare în baza Legii 544/2001 cu modificările și completările ulterioare
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativa 2001
      • Lista cu documentele de interes public
      • Rapoarte de aplicare a legii 544/2001
    • Buletinul Informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Bugetul din toate sursele de finanțare și bugetul structurilor aflate sub autoritatea
      • Situația plaților
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop lucrativ
    • Bilanțuri Contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achiziții publice cu valoarea de peste 5.000 euro
      • Documentele privind execuția contractelor
    • Formulare-tip
    • Declarații de avere și de interese ale personalului autorității/instituției publice
    • Comisia paritară – actul administrativ de constituire a comisiei paritare și modificările intervenite
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ
    • Proiecte de acte normative
      • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
      • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
      • Proiecte de acte normative adoptate
    • Formular pentru colectarea de propuneri/opinii/ recomandări
    • Registre
      • Registru pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor primite
      • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de autoritatea/instituția publică
    • Dezbateri publice
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 52/2003, republicată
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă și datele de contact ale acesteia
  • CONTACT
    • Datele de contact ale autorității/instituției publice
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare al autorității/instituției publice
    • Program de audiențe
  • INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/Cercetări/Ghiduri/Materiale informative relevante
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL

DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE

DEPUNERE DOCUMENTE ONLINEPrimaria2020-02-25T13:27:42+03:00
  • Compartimentul urbanism
    • Cerere pentru atestarea existentei/demolarii pentru constructii
    • Cerere pentru emiterea autorizatiei de construire/desfiintare
    • Cerere pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/desfiintare
    • Cerere pentru prelungirea valabilității certificatului de urbanism
    • Cerere privind eliberarea certificatului de nomenclatura stradala
    • Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor ( Catre Primarie)
    • Comunicare privind incheierea executiei lucrarilor ( Catre Primarie)
    • Declarație lucrări
    • Solicitare avizul primarului
    • Solicitare pentru emiterea avizului structurii de specialitate
    • Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism – persoane fizice / juridice
    • Declaratie privind valoarea reala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construire
  • Compartiment agricol si fond funciar
    • Adeverinta eliberare carte de identitate
    • Adeverinta radiere autovehicul
    • Adeverinta venituri suplimentare in vederea obtinerii bursei
    • Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului – Persoane fizice
    • Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului – Persoane juridice
    • Cerere tip pentru eliberarea adeverintelor pentru ajutorul de incalzire
    • Declaratie pe propria raspundere privind detinerea de bunuri
    • Oferta de vanzare teren – persoane fizice
    • Oferta de vanzare teren – Persoane juridice
  • Compartiment Impozite si taxe
    • Cerere eliberare adeverință – Carte de identitate
    • Cerere eliberare adeverință – conform Registrul Agricol
    • Cerere eliberare adeverință APIA pentru persoane fizice
    • Cerere eliberare adeverință APIA pentru persoane juridice
    • Cerere eliberare adeverința de rol agricol
    • Cerere eliberare adeverința pentru diverse
    • Cerere eliberare adeverință pentru dosar somaj
    • Cerere eliberare adeverință pentru E-on
    • Cerere eliberare adeverință – Universala
    • Decizie de impunere
    • Eliberare certificat de atestare fiscala – persoane fizice
    • Eliberare certificat de atestare fiscala – persoane juridice
    • Scoaterea din evidenta fiscala a mijloacelor de transport – persoane fizice/juridice
    • Scoaterea din evidenta fiscala cladiri/teren
    • Stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport – persoane fizice/juridice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta aflate in proprietatea persoanelor fizice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta aflate in proprietatea persoanelor juridice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe teren persoane fizice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe teren persoane juridice
  • Compartiment Asistenta sociala
    • Cerere acordare indemnizație adult sau minor
    • Cerere ancheta sociala pentru acordarea unui grad de handicap
    • Cerere ancheta sociala pentru dosar de bursa monoparentala
    • Cerere ancheta sociala pentru dosar de bursa sociala
    • Cerere ancheta sociala pentru dosarul de indemnizație creștere copil / stimulent de insertie
    • Cerere ancheta sociala pentru obținerea unui certificat de orientare scolara
    • Cerere denumire curator special pentru bolnav psihic
    • Cerere pentru ancheta sociala pentru incadrarea in gradul de handicap persoane adulte
    • Cerere pentru efectuarea anchetei sociale in vederea acordarii indemnizatiei de insotitor adult
    • Cerere și declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala
    • Cerere solicitare card – legitimație de parcare pentru persoanele cu handicap
    • Numire de curator special pentru minori – A. in cauza succesorala
    • Numire de curator special pentru minori -C. Acte necesare pentru acceptare donatie minor
    • Numire de curator special pentru minori -D. Acte necesare pentru vanzarea de immobile
    • Numire de curator special pentru minori -E. Acte necesare pentru vanzare autoturism proprietatea minorului
    • Numire de curator special pentru minori -F. pentru reprezentare minor in relatii cu institutii, unitati etc.
  • Compartimente Stare Civila
    • Cerere căsătorie în afara sediului
    • Cerere căsătorie în alta localitate decât cea de domiciliu
    • Cerere de schimbare de nume
    • Cerere eliberare certificat de stare civila
    • Cerere eliberare extras multilingv
    • Cerere înscriere mențiune de divorț din străinătate
    • Cerere pentru aprobare dispensa de termen la căsătorie
    • Cerere rectificare
    • Cerere transcriere
    • Declarație domiciliu minor

PRIMĂRIA FARAOANI

Adresa:
județul Bacău
Tel. 0234 254 152
Fax. 0234 254010
primaria@comunafaraoani.ro

PROGRAM CU PUBLICUL

Luni-Vineri 08:00 – 16:30

Cookies
Politica de confidentialitate

© Copyright | Powered by TNT Computers & City Manager | Toate drepturile rezervate
Facebook
Page load link

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Go to Top